У 2019-2020 навчальному році основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти згідно із ст.53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України № 2442–VІ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», «Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», власного Статуту та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти.
Структура освіти на кожному рівні й
навчальні плани побудовані на принципах постійно зростаючої складності
навчальної діяльності з предметів і самостійності учня у виборі власної
траєкторії в освітньому процесі.
На кожній сходинці забезпечується Державний стандарт, здійснюється теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного й морального здоров'я.
Успішність проходження кожного рівня
й виконання його освітніх завдань
гарантується школою тільки за умови усвідомленого і добровільного
дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками,
відкритістю навчального процесу.
Система освіти в школі складається з
трьох освітніх рівнів: початкова школа – 4 роки; основна – 5 років; старша – 2
роки.
Початкова школа забезпечує
становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний і фізичний
розвиток. Пріоритетом у початкових класах школи є розвиваючі форми і методи
навчання.
Основна школа дає базову освіту, що
є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує їх до вибору форм
подальшого навчання.
Для реалізації в повному обсязі
інтересів старшокласників, з урахуванням анкетування учнів 9-х класів і
побажань батьків у старших класах (10,11) функціонували класи філологічного профілю
(українська філологія).
Педагоги школи постійно підвищують
свій професійний рівень на засіданнях педагогічної ради, методичної ради, ШМО,
районних методичних об’єднаннях учителів,
районних та обласних теоретичних і науково-практичних семінарах, використовують Інтернет-ресурси.
Методичну роботу спрямовано на
реалізацію проблемного питання школи: «Формування самоосвітньої компетентності
учнів і вчителів в умовах реалізації інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання».
1. Загальна інформація про школу.
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня
с. Любохини є комунальним закладом Старовижівської районної ради. Управління та
фінансування здійснюється сектором освіти, культури, молоді та спорту
Старовижівської районної державної адміністрації. З 01.09.2019 по 14.01.2020
року навчання проводилося у 2 корпусах (основнийта приміщення сільської ради),
а також учні 5-х та 9-Б класів навчалися в орендованих приміщеннях Будинку
культури. З 15 січня 2020 року навчання школярів розпочалось у затишних
кабінетах нової школи, де створені усі умови для навчання та виховання. У школі19 класних кімнат, 2 комп’ютерних класи,
1 кабінет музики, 3 лабораторії (фізики, хімії, біології), 3 майстерні
(комбінована для обслуговуючих видів праці, по обробці мета6лу, по обробці
деревини), актова зала, спортивна зала, бібліотека, ресурсна кімната, гардероб,
їдальня, кабінет директора,кабінет заступника директора,кабінет педагога-організатора,
кабінет психологічної служби, кабінет сестри медичної, кабінет завгоспа, методичний
кабінет (учительська), бібліотека.
З 01.09.2019 по 11.03.2020 року школа
працювала у п’ятиденному режимі.Початок навчальних занять о 09:00У зв’язку з
впровадженням по всій території України карантину, з 11.03.2020 року діти
навчались, а педагоги працювали дистанційно.
У 2019-2020 навчальному році
працювало 40 педагогічних працівників, ще 2 перебували у відпустці по догляду
за дитиною до 3-річного віку.Після введення в експлуатацію приміщень нової
школи, були внесені зміни в штатний розпис школи, тому станом на 01.02.2020
рокуз працівників з числа обслуговуючого персоналубуло 26, серед яких 6-ро
машиністів-кочегарів.
2. Аналіз мережі школи за минулий навчальний
рік. Збереження контингенту
Станом на 05.09.2019р. року у школі навчалося 297 учнів у 19 класах.
У початковій школі 134 учні (8
класів), в основній – 137 учнів, у старшій – 26 учнів, середня наповнюваність
класів – 16 учнів.
Протягом року руху учнів не було.
Контингент залишався незмінним.
Основним заходом із збереження
контингенту учнів в 2019-2020 навчальному році був контроль відвідування учнями
навчальних занять.
3. Кадрове забезпечення
Кадрова політика школи спрямована на:
• реалізацію
основних напрямків модернізації системи освіти;
• розвитку та
вдосконаленню творчого потенціалу педагогічних працівників;
• вдосконалення
нормативно-правової бази професійної діяльності освітян;
• оволодіння
педагогічними працівниками сучасними інформаційними технологіями;
• періодичне
оновлення і взаємоузгодження змісту підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації
педагогічних кадрів;
• поліпшення
системи стимулювання професійного зростання педагогічних і науково-педагогічних
працівників
У школі
працювало 42 педагогів, серед яких
педагог-організатор, практичний психолог, соціальний педагог. 3 нашимх колег перебувають у відпустці по
догляду за дитиною до 3 років (Гапонюк Олена Леонідівна, Сікора Інна
Анатоліївна, Корець Людмила Василівна).
2.1.
Якісний
склад вчителів
Таблиця
№1
За віком |
За педстажем |
||
20-30 років |
7 |
До 3 років |
2 |
30-40 років |
14 |
3-10 років |
7 |
40-50 років |
10 |
10-20 років |
15 |
50-60 років |
8 |
Понад 20 років |
18 |
Понад 60 років |
3 |
|
|
За категоріями |
За званнями |
||
«Спеціаліст вищої категорії.
Вчитель-методист» |
1 |
Заслужених вчителів |
- |
«Спеціаліст вищої категорії.
Старший вчитель» |
4 |
Докторів наук |
- |
«Спеціаліст вищої категорії» |
10 |
Кандидатів наук |
- |
«Спеціаліст І категорії» |
10 |
||
«Спеціаліст ІІ категорії» |
8 |
Старших вчителів |
- |
«Спеціаліст» |
3 |
||
«Середня спеціальна освіта» |
5 |
|
|
«Неповна вища» |
1 |
|
|
Позитивні тенденції:
стабільність
кадрового складу,
низька
плинність,
наявність
фахової підготовки у всіх працівників.
2.2.
Організація
атестації педагогічних працівників
Атестація
педагогічних працівників у школі спрямована на пошук резервів підвищення
продуктивності праці, зацікавленості педагогів у результатах своєї
праці; на створення умов для динамічного
і всебічного розвитку особистості, здійснюється у відповідності до «Типового
положення про атестацію педагогічних працівників», затвердженого наказом МОНУ
від 06.10.2010р. № 930.
Атестація педпрацівників школи
проводиться відповідно до вимог нормативних документів. Щорічно наказом по
школі встановлюється склад атестаційної комісії, яка здійснює свої повноваження
на протязі навчального року. Документація та планування роботи атестаційної комісії
ведеться на відповідному рівні. Вчителі, що атестуються проводять відкриті
уроки та заходи, приймають участь у роботі творчих груп та педагогічних
майстернях, готують творчі звіти.
У 2019-2020 н.р. атестувалося
7-ро педагогічних працівників, серед яких 1-му педагогічному працівнику підтверджено вищу
кваліфікаційну категорію (Дудар Т.І.), 3-м педагогам присвоєно вищу
кваліфікаційну категорію: Галян В.М., Левчук Г.В., Цьосю Ю.А., 2-м вчителям
присвоєно першу кваліфікаційну категорію (Дячук Л.П. та Цьосю В.С.), 1-н
педагогічний працівник атестувався на ІІ кваліфікаційну категорію: Кривець А.Л.
Позитивні тенденції:
збільшення
кількості педагогів з вищою та другою
категорією,
якісне
зростання майстерності вчителя,
стимулювання
творчої діяльності.
Негативні:
недостатнє
матеріальне і моральне стимулювання
Підвищення
кваліфікації педагогічних працівників до 12.03.2020р. здійснюєвався відповідно до Перспективного
плану курсової перепідготовки. З 12.03.2020р. педагоги не підвищували
кваліфікацію у зв’язку з карантином.
Згідно з планом дев’ятеро педагогів
пройшли курси підвищення кваліфікації у ВІППО ( Дудар Т.І., Стрільчук С.І.,
Короц В.П., Кривець А.Л., Левчук Г.В., КлимукГ.В., Власюк А.М., Галян В.М.,
Марко Н.Ю.)Четверо вчителів початкових класів та вчитель англійської мови
підвищували кваліфікацію у зв'язку із
запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа»», беручи участь
у семінарах-тренінгах ( Сулім Т.П., Левчук Т.В., Зінчук Л.В., Бондарук Н.С.,
Карпук Т.В..). Учасниками семінарів-тренінгів та семінарів-практикумів були
вчителі: Бубела Н.Т., Дячук Л.П., Стрільчук Т.П., Цьось Ю.А..
2.3.
Робота
методичних об’єднань
У 2019-2020 навчальному році перед методичною
службою школи поставлена мета:
-
створення
оптимальних умов для методичної роботи;
-
раціональна
організація праці та відпочинку вчителів та учнів;
-
розвиток
творчого потенціалу педагогів та учнів;
-
підвищення
методичного рівня кожного вчителя.
У школі діє система методичної роботи.
Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі
шкільного методичного кабінету.
До реалізації завдань методичної роботи
активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу
кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань. За
їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо.
Керівники
методоб’єднань плідно працювали протягом
року, проводились засідання
методичних об’єднань відповідно до
планів.
Протягом
2019-2020 навчального року в школі працювало п’ять методичних
об’єднань:
• методичне
об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник
Галян В.М..);
• методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник Сулім
Т.П.);
• методичне
об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Стрільчук С.І);
• методичне
об’єднання вчителів фізкультури, ЗВ, трудового навчання, основ здоров’я та
предметів художньо-естетичного циклу (керівник Зубчик О.В.);
• методичне
об’єднання класних керівників (керівник Стрільчук Т.П).
Обмін досвідом з питань навчання і
виховання дітей з метою покращення результативності їх діяльності на уроках
проводиться під час засідань методичних об’єднань, під час взаємовідвідування
уроків та під час відвідування виховних заходів.
Вчителі школи постійно беруть участь
у виставці «Творчі сходинки педагогів Волині». На цьогорічну виставку роботи
підготували розробки педагоги, які атестувалися у 2019-2020 н.р.. Та, на жаль,
їхні роботи оцінені лише на рівні школи, адже районний конкурс цьогоріч не
проводився.
Наші вчителі є постійними учасниками
всеукраїнського конкурсу «Учитель року», у цьому навчальному році Цьось Віталій
Степанович переможець у номінації «Історія» на рівні району та призер обласного
конкурсу (ІІІ місце).
Педагогічні працівники збагачували й свій
досвід роботи: відвідували всі районні методичні заходи згідно плану роботи
методичного кабінету.
3.Підсумки навчальних
досягнень учнів за 2019-2020 навчальний рік
Протягом 2019/2020 навчального року
робота педколективу була спрямована на забезпечення реалізації права громадян
на здобуття повної загальної середньої освіти, забезпечення знань базових
навчальних предметів на рівні вимог сучасної школи.
Насамперед, зусилля колективу були
спрямовані на 100% охоплення дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2019 року до
першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років.
Адміністрацією школи та класними керівниками
здійснювався щоденний контроль за
відвідуванням школи учнями. Проводилися профілактичні рейди з метою контролю
перебування дітей у позаурочний час, проводилася спільна робота зі Службою у
справах дітей. На превеликий жаль, дуже рідко батьки інформують класних
керівників про те, що дитина буде відсутня, про причини її відсутності. Батьки,
у більшості випадків, чекають дзвінка від класного керівника.
Результати праці – це основний показник діяльності
навчального закладу. Одним з
найважливіших результатів є якість навчання.
У школі на кінець року
навчалось 297 учнів. За результатами 2019-2020
навчального року знання 233 учнів оцінювалися балами, а знання
учнів 1-х та 2-х класів ( де 64 учні) оцінювалися вербально.
Якість
знань за ІI семестр становить 41% - 96 учнів. Високий
рівень навчальних досягнень мають лише 29 учнів (12,4%), достатній – 67 учнів
(29%), середній – 129 учнів (55%), початковий – 8 учнів(3,4%).
У
початкових класах навчається 134 учні. Оцінювалися учні 3 і 4-х класів – 70
учнів. Якість їхніх знань – 61%. З високим рівнем навчальних досягнень
закінчило ІI семестр – 17 учнів (24 %), з достатнім – 26
учнів (37%), з середнім – 25 учнів (36%), початковий рівень знань має 2 учні(3 %).
В
основній школі навчається 137 учнів. Якість знань – 34%. На високому рівні навчається 12 учнів
(8,8%), на достатньому 36 учнів (26,3%), на середньому – 87 учнів (63,5%), на
початковому 2 учні (1,46%).
Претендентом
на свідоцтво з відзнакою є Зинюк Анастасія Романівна, учениця 9-А класу.
Учнів у
старшій школі – 26. Якість знань учнів -
19%. Таких учнів що мають високий рівень навчальних досягнень немає. На
достатньому рівні навчається 5 учнів (19%), на середньому – 17 учнів (65%),
початковий рівень знань мають 4 учні (15%).
Проаналізувавши
стан успішності учнів окремо по класах дійшли висновку, що в кожному класі є
резерв учнів, які могли б досягти свого основного рівня. Так на високому рівні можуть навчатися ще 7 учнів, які
мають рівень навчальних досягнень нижчий
лише з одного предмета на достатньому 22 учні, на середньому 2 учні.
Особливу
увагу привертають до себе учні , що навчаються
з окремих предметів на початковому рівні. Це такі учні: Самотуга
Ярослав(11 клас), Голод Максим (11
клас), Петрук Андрій (11клас),Салій Богдан (10 клас), Голод Ярослав (9 клас),
Стрільчук Вадим (9 клас).
Причинами
низької успішності учнів є – відсутність системи роботи зі слабо-встигаючими
учнями й учнями які пропускають заняття через хворобу, без поважних причин;
недостатній зв'язок учителів із батьками; несвоєчасне повідомлення батьків про
рівень успішності дітей через щоденники.
Формою
контролю відповідності освітнього рівня випускників загальноосвітніх навчальних
закладів I, II, III ступенів та професійно-технічних навчальних закладів, що
надають повну загальну середню освіту, державним вимогам є дДержавна підсумкова
атестація. ДПА проводиться наприкінці навчального року, з навчальних предметів,
перелік яких щороку визначається і затверджується Міністерством освіти і науки
України.
Відповідно до статті 34 Закону України «Про загальну середню освіту»,
пунктів 4, 5 розділу I, пунктів 1, 2 розділу II Порядку проведення державної
підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки
України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу Міністерства освіти і науки
України від 11 травня 2019 року № 635 «Деякі питання проведення в 2020 році
зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі
повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 05 червня 2019 року за № 578/33549,наказу Міністерства освіти і науки
України від№ 1332 від 23 жовтня 2019 року «Деякі питання проведенняв 2019/2020
навчальному роцідержавної підсумкової атестації осіб,які здобувають загальну
середню освіту» учні, які завершують здобуття початкової освіти (у 4 класах ) мали б складати
ДПА у формі контрольних робіт з 2 предметів, а саме з української
мови (оцінювання результатів з української мови та читання) та математики.
Особи, які завершують здобуття базової середньої освіти малиб складати ДПА з
3-х предметів, а саме: з української мови (диктант), з математики та третього
предмета за вибором педагогічної ради. Учні 9-А класутретім предметом
обралигеографію, а 9-Б – історіюУкраїни.
У зв’язку з
карантиномта згідно з
наказом МОН України від 30.03.2020 № 463 «Про звільнення від проходження
державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та
базової загальної середньої освіти у 2019-2020 навчальному році» учні 4-х та
9-х класів були звільнені від проходження ДПА.
Відповідно до
Закону «Про внесеннязмін до деякихзаконівУкраїнищодоокремихпитаньзавершення
2019/2020 навчального року» № 725-ІХ, якийВерховна Рада ухвалила 18 червня 2020
року учні, щозавершуютьздобуттяповноїзагальноїсередньоїосвіти у 2019/2020
навчальномуроці, білизвільненівідпроходженнядержавноїпідсумковоїатестації
(ДПА).Водночас, згідно з законом, учні, якізавершувалинавчання у закладах
середньоїосвіти, мали право за власнимбажанням пройти ДПА, зокрема у
формізовнішньогонезалежногооцінювання (ЗНО), необхідну для
вступудозакладіввищоїосвітиУкраїни. Та серед 12
випускниківніхто не виявивбажання пройти ДПА у формі ЗНО.
4. Результативність роботи з обдарованими
дітьми
Однією з основних задач системи
національної освіти є формування творчо активної, всебічно розвиненої
особистості.
З метою виявлення
обдарованої молоді, сприяння розвитку її талантів та з метою поліпшення роботи з обдарованими дітьми, був складений
та виконується план роботи, поновлений банк даних обдарованих та здібних дітей, питання цього
напрямку розглядалося на нарадах при
директорові, засіданнях ШМО, засіданнях методичної ради школи. Адміністрацією
та вчителями школи була проведена робота по залученню дітей до активної участі
у олімпіадах, конкурсах, змаганнях.
4.1.
Результативність участі учнів школи в
олімпіадах
Відповідно до Положення про
Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін, турніри,
конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності,
затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.08.1998 р. №
305, згідно плану роботи школи, з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого
потенціалу, створення належних умов для виявлення та підтримки талановитої
молоді, розвитку її інтересів, схильностей та природних обдарувань у школі була
спланована та проведена значна робота та налагоджена система роботи з
обдарованими учнями, що забезпечило участь найбільш обдарованої учнівської
молоді у І-ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад, у І-ІІ етапі конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, у конкурсах різноманітного
спрямування як на шкільному, так і на районному та обласному рівнях.
Шкільна програма роботи з
обдарованими дітьми була спрямована на реалізацію програми «Обдарована молодь»,
державних стратегій та основних завдань, викладених у цій програмі, розв’язання
проблем, пов’язаних з пошуком, навчанням, вихованням та розвитком обдарованої
молоді, забезпечення її соціально-педагогічної
підтримки, гарантованою державою.
Педагогічний колектив школи упродовж
року здійснював належну роботу для забезпечення результативності освітнього
процесу, оволодіння учнями базовими, загально-навчальними вміннями і навичками,
які були спрямовані на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини та
створення умов для самореалізації.
Одним з
пріоритетних напрямків у системі роботи школи є виявлення, навчання та розвиток
обдарованих дітей.
Робота
шкільного колективу, проведена за програмою виявлення та підтримки талановитої
молоді, створення умов, необхідних для розвитку індивідуальності та
неординарних здібностей учнів, має свої позитивні результати. Вдалими були
виступи наших учнів у ІІ-ІІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад та в
конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН.
Таблиця 2
Зинюк Анастасія |
9– А
клас |
Переможець
ІІ (районного) етапу, призер ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської олімпіади з
хімії, ІІ місце Переможець
ІІ (районного) етапу, призер ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської олімпіади з
математики, ІІІ місце Переможець
ІІ (районного) етапу, учасник ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської олімпіади
з фізики Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з історії, ІІ місце Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з біології, ІІ місце Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з географії, ІІ місце Переможець
І (районного) етапу, призер ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт слухачів МАН України відділення
технічних наук (секція «Технологічні процеси та перспективні технології»),ІІ
місце |
Махун Тетяна
Юріївна Вавриш
Галина Дмитрівна Юхимук
Олександр Федорович Стрільчук
Степан Іванович Вавриш
Світлана Іванівна Стрільчук
Тетяна Павлівна Цьось
Юрій Анатолійович |
Хомич Олександр |
11 клас |
Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, ІІ місце Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови, ІІІ місце Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії, ІVмісце |
Юхимук
Тетяна Володимирівна Дячук
Любов Петрівна Марко
Наталія Юріївна |
Масло Вікторія |
5-А клас |
Призер ІІ (районного) етапуМіжнародного конкурсу імені Петра
Яцика, ІІ місце |
Яцук Руслана Анатоліївна |
Масло Юлія |
5-А
клас |
Призер
ІІ (районного) етапу, Всеукраїнського мовно-літературного конкурсу учнівської
та студентської молоді імені Тараса Шевченка, ІІ місце |
Яцук Руслана Анатоліївна |
Веліч Марія |
10 клас |
Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії,ІІІ місце Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства,ІІІ місце Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та
літератури, ІІІ
місце |
Марко
Наталія Юріївна Стрільчук
Степан Іванович Левчук
Галина Василівна |
Цьось Дмитро |
8 клас |
Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики, ІІмісце Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії, ІV місце |
Юхимук
Олександр Федорович Марко
Наталія Юріївна |
Стрільчук Оксана |
9-А клас |
Призер
ІІ (районного) етапуМіжнародного
конкурсу імені Петра Яцика, ІІІ місце |
Цьось
Зоя Петрівна |
Галян Вадим |
11 клас |
Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики, ІІІ-ІV місце |
Юхимук Олександр Федорович |
Зубчик Тарас |
9-А клас |
Призер
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства, ІІІ-ІV місце |
Стрільчук
Степан Іванович |
Учні
школи постійні учасники різноманітних творчих, інтелектуальних та спортивних
конкурсів та змагань.
Учень 9
класу Гедз Віктор – призер районних змагань з шашок за програмою ХVІІ Спортивних ігор школярів 2019р. (вчитель
Зубчик О.В.).
Туристська група, у складі
учнів: Голода Ярослава,Дикси Богдана, Зинюка Вадима, Краглик Ангеліни, Матвіюк
Людмили, Микитюк Катерини, Сукач Христини, Титюка Олександра, Цьось Юлії стала
переможцем районного та призером обласного етапу (ІІІ місце) в змаганнях з
туристських спортивних походів серед учнівської та студентської молоді
(пішохідний похід І ступеня складності, керівник Цьось В.С.).
У
2019/2020 н.р. у ІІ етапі конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наукбуло
презентовано 1 робота, яка і стали переможцями II етапу конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук та
призером ІІІ етапу (завоювавши 2 місце).
Серед учителів варто
відзначити роботу з обдарованими дітьми
· Махун Тетяну Юріївну, вчителя
хімії та основ здоров’я;
· Вавриш Галину Дмитрівну, вчителя фізики та математики;
· Стрільчука Степана Івановича, вчителя історії та правознавства;
· Стрільчук Тетяну Павлівну, вчителя географії;
· Марко Наталію Юріївну, вчителя хімії;
· Юхимука Олександра Федоровича, вчителя фізики;
· Юхимука Тетяну Володимирівну, вчителя математики;
· Цьося Юрія Анатолійовича, вчителя інформатики;
· Левчук Галину Василівну, вчителя української мови та літератури;
· Цьось Зою Петрівну, вчителя української мови та літератури;
· Яцук Руслану Анатоліївну, вчителя української мови та літератури;
· Дячук Любов Петрівну, вчителя англійської мови;
· Вавриш Світлану Іванівну, вчителя біології;
Порівняно
з минулим роком результативність участі в предметних олімпіадах значно
збільшилася. Отримані результати дали змогу утримати рейтинг участі у ІІ етапі
Всеукраїнських олімпіад серед шкіл району.
Однак участь і результативність у спортивних конкурсах знизилась.
Традиційно учні школи беруть участь у різноманітних інтелектуальних
конкурсах та турнірах: Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», Конкурсі
з інформатики «Бебрас», Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня»,
Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Колосок», у
Всеукраїнській українознавчій грі
«Соняшник», «Sanflayer» та інших.
4.
Виховна
робота
Педагогічний
колектив ЗОШ І-Ш ступеня с. Любохини працює над проблемою: «Формування
самоосвітньої компетентності учнів і вчителів в умовах реалізації інноваційних
педагогічних технологій навчання і виховання». Всі форми виховної діяльності,
які проходили в школі, проводилися з метою реалізації виховної проблеми школи-
«Патріотичне виховання, формування національної свідомості учнів як соціально -
педагогічна проблема».
Проблемні
питання школи та
методичного об'єднання класнихкерівників реалізуються на основі
положень нормативно – правовихдокументів:
-
Закону України "Про освіту";
- Декларація
прав дитини;
-
Державна програма патріотичного виховання
населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення
моральних засад суспільства;
- Концепція
національного виховання;
- Концепція
виховання дітей та молоді в національній системі освіти;
-
Концепція громадського виховання особистості в
умовах розвитку української духовності;
- Національна
доктрина розвитку освіти;
-
Указ Президента України "Про невідкладні
заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні";
-
Положення про класного керівника навчального
закладу системи загальної середньої освіти;
- Методичні
рекомендації щодо організації виховного процесу в ЗНЗ;
- Основні
орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ;
- Статут
школи;
- Плану
виховної роботи школи.
На виконання визначених
нормативних документів та річного плану виховної роботи школи виховна робота
була спрямована за пріоритетними напрямками (ціннісне ставлення особистості до
суспільства і держави, ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення до
природи, ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісне ставлення до праці, ціннісне
ставлення до себе).
Виховну діяльність здійснюють адміністрація, 19 класних
керівників, педагог-організатор, соціальний педагог, практичний психолог, вчителі - предметними, завідуючий бібліотекою,
які спільними зусиллями виконують поставлені виховні задачі.
Педагоги школи головну
увагу у виховній роботі акцентували на виховання громадянина - патріота своєї
Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з вільними
політичними і світоглядними переконаннями, з свідомим ставленням до обов'язків;
на формуванні творчої особистості учня; вихованні поваги до національних
цінностей нашого народу; вироблення навичок здорового способу життя. Головною
метою виховної діяльності школи є становлення учня як творця і проектувальника
свого життя, який уміє визначити позитивну життєву стратегію, прагне бути
компетентною, відповідальною, соціально активною і мобільною особистістю,
здатною до соціальної діяльності.
На початку навчального року
вихованці знайомились на класних годинах зі статутом, режимом навчального
закладу, правилами внутрішнього розпорядку, правилами для учнів. Узагальнена
інформація заносилась в соціальний паспорт класу. Взаємодія з учнями здійснювалася
на основі особистісно-орієнтованого підходу до кожної дитини, що сприяло
глибокому вивченню їх індивідуальних особистостей і якостей, розкриттю
здібностей.
Робота
із соціального захисту учнів протягом року знайшла відображення у наступних
заходах: систематичне оновлення банку даних дітей пільгового контингенту,
залучення учнів до громадського життя школи, класу, надання послуг
безкоштовного харчування, оздоровлення в
таборах відпочинку.
Станом
на 20.05.2020 року на обліку у школі перебувало стільки учнів пільгових
категорій:
- діти, позбавлені
батьківського піклування – 0;
- діти учасників
АТО – 4;
- діти-інваліди –
10;
- діти-напівсироти
– 8;
- кількість багатодітних сімей / в них дітей – 61/147;
- кількість
малозабезпечених сімей / в них дітей –
26/61;
- кількість
неблагополучних сімей /в них дітей – 2/4;
- кількість
неповних сімей / в них дітей – 16/23;
- діти, що
потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 0;
- діти, які
перебуваютьвнутрішкільному обліку –
0.
Протягом
року проводилася робота з соціального захисту дітей пільгового контингенту.
Дітей даних категорій залучено до гурткової роботи. Протягом 2020 н. р. відвідані сім’ї, у яких живуть
діти, які проживають у неблагополучних сім’ях. Діти, які проживають у
неблагополучних сім’ях забезпечені безкоштовним гарячим харчуванням. В цьому
році в школі навчається 4 дітей, які виховуються у неблагополучних сім’ях. Ніхто з
учнів школи не стоїть навнутрішкільному
обліку та обліку у кримінальній поліції.
У навчальному закладі
проводиться робота щодо виховання у молодого покоління поваги до Конституції
України, державних символів, любові до рідної землі, української мови,
національної культури та традицій.
До 28-ї річниці незалежності
України з метою висвітлення історії розвитку України як правової, соціальної, демократичної
держави проведено тематичні заходи, присвячені історії становлення і
утвердження державних символів, зміцненню незалежної України: перший урок 1-4
класи - «Діти об’єднують Україну», «Рідний край – земний рай», 5-9 класи -
«Україно, тобі є що сказати світові», «Цінності сучасного світу», 10-11 класи -
«Україна в контексті Європейської культурної спадщини», «100 років боротьби»;
години спілкування «Від проголошення Незалежності до нової України!», «Живи і
міцній Українська держава!», інтелектуальна гра «Твої символи, Україно!»,
засідання круглого столу: «Україна в умовах незалежності», спрямовані на
виховання в молодого покоління вміння жити і працювати в сучасному
громадянському суспільстві.
Враховуючи
значення Основного Закону України у розвитку і зміцненні демократичної,
соціальної, правової держави, проведено лекції: «Конституція України - Основний
Закон держави», «Досягнення українського суспільства на шляху побудови
демократичної, соціальної, правової держави», організовано тематичну виставку
«Конституція України: шляхи вдосконалення», диспут «Права людини: від шкільних
зошитів до реального життя».
З метою виховання в
учнівської молоді поваги до історичного минулого народу, любові та шанобливого
ставлення до своєї держави, почуття патріотизму проведені заходи до таких
історичних подій:
-
День партизанської слави.
-
День миру.
-
День українського козацтва.
-
Визволення України від німецько - фашистських
загарбників.
-
День української писемності і мови.
-
День пам'яті жертв голодомору «Пам'ять про
голодні роки».
-
День Збройних сил України.
-
День Гідності та Свободи.
Актуальність проведення
традиційних свят народного, православного календаря - Покрови, Святого Миколая
зумовлена соціальною потребою збагачення і збереження неоціненних духовних
скарбів народу. Активна участь дітей у підготовці та проведенні цих заходів
сприяла розширенню знань учнів про Україну,
вивченню культурних традицій, обрядів, звичаїв українського народу.
Протягом року вчителі школи
відвідували цікаві та змістовні виховні заходи з метою контролю та реалізації
їх виховних можливостей. Заходи, що проводились, були різноманітними,
відповідали віковим особливостям учнів,
сприяли розвитку творчих здібностей та ініціативності школярів.
Широко
залучаються учні школи до участі у традиційних загальношкільних заходах: Свято
Першого дзвоника, Малі олімпійські ігри, урочистий
вечір «Учителю! Ти є і будеш вічно!», День захисника України «Прийми нас, мати,
під свій Покров», День Збройних сил України «Любімо, шануймо,
бережім...», свято Миколая «Святий Миколай до нас завітав», новорічний
фестиваль «З Новим роком вітаємо, щастя долі бажаємо», урочисте дійство відкриття
нової ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Любохини(15 січня 2020 ріку), конкурс колядок і щедрівок «Христос родився –
радіймо всі нині», огляд художньої самодіяльності «Дивосвіт дитячих талантів»,
«Весна. Жінка. Кохання», конкурс читців поезій Тараса Шевченка «Жива душа
поезії Шевченка».
В школі було проведено
відкриті виховні заходи: усний журнал «Рідна мова душа народу» (7-Б клас,
Левчук Г.В.), свято рідної мови «Мова рідна! Слово рідне!» (3-А клас, Кривець
А.Л.), літературно музична композиція «Дивосвіт любові» (11 клас, Дячук Л.П.),
виховний захід до дня народження Лесі Українки «Незгасна зоря України» (6-А
клас, Киць Г. М.).
З метою виховання в учнів
естетичних смаків, почуття прекрасного, патріотизму, національної гідності,
збереження звичаїв і традицій українського народу в школі проведено конкурс -
виставки: «Квіти твої, Україно!» (9 - 13 вересня), «Дари осені» (21 - 25
жовтня), «Новорічна фантазія» (16 - 28 грудня), конкурс Валентинок
(03.02-14.02).
Всеукраїнський
тиждень з протидії булінгу проведено з 23 по 27 вересня.
До
Міжнародного дня людей похилого віку проведено класні години: «Людина
починається з добра» (1-4 класи), «Добро спішіть творити, люди!» (5-8 класи),
«Світло добра у моїй душі» (9-11 класи), година спілкування «Милосердя і
доброта - найбільші людські цінності».
Значна увага протягом року
приділялась військово-патріотичному вихованню, розвитку почуття
відповідальності за майбутнє Батьківщини, громадськості. Проведено уроки
Мужності: «Хай завжди усміхаються діти!» (1-4 класи), «Хай завжди буде сонце,
хай завжди буде мир!» (5-8 класи), «Право народів на мир» (9-11 класи). Учні
1-11 класів брали участь у марафоні «Діти за мир, за єдину Україну» та у
Всеукраїнському флешмобі «Дзвін Миру».
В школі з 7 по 11 жовтня було
відзначено День захисника України та День Українського козацтва під гаслом
«Відповідь нескореного народу». В класних колективах проведено класні години:
1-4 класи – «Усна історія», 5-8 класи – «Родинні спогади», 9-11 класи – «Ми
боремось за Україну: історія УПА та АТО», конкур дитячого малюнка «Безпечна
Україна».
В жовтні проведено декадник
(20.10-30.10) «Навічно в пам'яті народній», присвячений визволенню від
фашистських загарбників. Проведено години спілкування: «Їх подвиги в пам'яті
вічні» (1-4 класи), «Ніхто не забутий, ніщо не забуте» (5-8 класи),
«Безсмертним подвигом своїм вони прославили Вітчизну» (9-11 класи) (21.10), загальношкільну лінійку «Вічна пам'ять
героям!» (24.10), уроки мужності «Пам'ять про вас в нашім серці жива» (28.10).
Пройшла акція «Ветеран живе поруч», під час якої учні надали допомогу ветеранам
Великої Вітчизняної війни, учасникам бойових дій.
21 - 25 жовтня проведено
тиждень з безпеки життєдіяльності. Класоводи та класні керівники провели класні
години: 1-4 класи – «Будь уважним», 5-8 класи – «Твоя безпека залежить від
тебе», 9-11 класи – «Твоя безпека – це твоя уважність».
З 11 листопада по 17
листопада - Тиждень безпеки дорожнього руху. В учнівських колективах проведено
класні години: 1-4 класах - «Подорож до Дорожніх знаків», 5-8 класах - «Азбука
безпеки», 9-11 класах - «Я - учасник
дорожнього руху», загальношкільний урок «Безпека на дорозі – безпека життя». 15
листопада проведено Єдиний національний урок «Безпечна країна».
27
листопада учні 9, 11 класів взяли участь у «Ярмарці професій».
Правове
виховання здійснюється в школі на уроках правознавства, годинах спілкування, під час проведення
виховних загальношкільних заходів. Протягом
9 – 13 грудня в школі був проведений
Всеукраїнський Тиждень права, його мета
поглиблення правових знань учнів, здобутих на уроках правознавства. В
класних колективах проведено Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди
проголошення Загальної декларації прав людини. Було проведено конкурс «Кращий правознавець», «Заочну подорож у
Країну права», тематичні години спілкування у 1 – 11 класах «Дитина та її
права», конкурс малюнків та стіннівок «Людина та її права». Учні могли
ознайомитись із виставкою художньої, науково-популярної літератури «Мандрівка у
Країну правових знань». Проводилась правова робота з батьками. Питання стану
профілактики та запобігання правопорушень постійно заслуховувалося на нарадах
при директорові, на класних зборах, методичних об’єднаннях класних керівників,
педраді.
Протягом
року в рамках реалізації виховної проблеми школи було проведено загальношкільні
тематичні лінійки: «22 вересня – День Партизанської слави», «Тиждень Пам’яті до
річниці визволення України від нацистських загарбників», з метою вшанування героїв Революції Гідності «Наш дух не зламати, свободу не вбити!», Всеукраїнська акція «16 днів проти
насильства», День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, «Всесвітній
День боротьби зі СНІДом, «Міжнародний день інвалідів».Було проведену роботу щодо героїзації та
вшанування пам’яті осіб, які віддали життя за незалежність України.
Вчителі української мови та
літератури провели тиждень української мови. В ході тижня було проведено
конкурс читців поезій про українську мову «Мова - диво калинове», мовознавчий
турнір «Найкращий філолог школи», випуск стінгазет «Мова в нашому житті»,
класна година «Як парость виноградної лози…».
Психолог школи Климук Г.
В. провела тиждень толерантності (11.11
– 15.11). Було проведено відкриті тренінгові заняття «Згуртування колективу» та
ділова гра «Говоримо про толерантність».
Проведені батьківські збори
«Ми разом будуємо майбутнє дитини»
(жовтень).
На протязі року учні 1-8
класів побували на ляльковій виставі «Зайчик вихваляйчик», цирково-розважальній
програмі, науковому шоу «Цікава наука», зустрічі з роботами та
науково-пізнавальній програмі з психологічним розвантаженням «Космічна подорож».
Діти мали можливість помандрувати у часи динозаврів та побувати у космічному
просторі.
Діти з особливими потребами
взяли участь у конкурсі творчих робіт «Повір у себе - і в тебе повірять інші» з
нагоди Міжнародного дня інвалідів. Метою конкурсу є розвиток художньо
естетичної творчості серед дітей з особливими потребами, привернення уваги
громадськості до їхніх проблем, сприйняття соціальної адаптації. Важливо, що діти відчули свій потенціал, повірили у власні
сили, поспілкувалися з однолітками.
Діти, учасників АТО, які опинились в складних
життєвих обставинах побували на районному святкуванні святого Миколая «У гості
до Святого Миколая».
Учні-волонтери
беруть активну участь в акції «Подаруй дитині радість». Малюють малюнки:
«Охорона праці праця очима дітей»,
«Дитинство зігріте Україною», «Безпечна Україна».
Аналіз
проведених виховних заходів показав, що виховна робота проводиться на належному
рівні, вихователі використовують сучасні технології виховання учнів: соціальне
проектування, колективні творчі справи, навчально-виховні проекти, технологія
самовиховання і саморозвитку.
З метою вирішення методичної
теми та основних завдань, що стояли перед педагогічним колективом у 2019/2020
навчальному році, виховна робота спрямована на виховання свідомого громадянина,
патріота, формування у дітей потреб та вмінь повноцінно жити в громадянському
суспільстві, моральної, художньо - естетичної, трудової, екологічної культури.
Цьому сприяла система
виховних заходів, а саме: шкільних свят, екскурсій, конкурсів, трудових,
екологічних операцій, практикумів, годин спілкування.
Відповідальному
та дієвому ставленню до навколишнього природного середовища сприяла участь
дітей у Всеукраїнському екологічному місячнику з благоустрою «За чисте
довкілля», в ході якого проведена робота з благоустрою та озелененню, очищенню
та прибиранню шкільної та прилеглої до закладу території.
Особлива
увага приділяється людям похилого віку, ветеранам війни, одиноким.
Цим людям учні нашої школи постійно надавали допомогу.
Серед великого списку зроблених добрих діянь слід виокремити: догляд за обеліском Слави, постійна турбота за Стеллою
та могилою Василя Коржана, урочищем «Лепеха».
З метою забезпечення повноцінного розвитку дітей,
охорони та зміцнення їх здоров’я, формування фізичних здібностей велике
значення в школі надається формуванню здорового способу життя. Щорічно
в першій декаді вересня проводяться День здоров’я та туристичний похід під
девізом: «Туризм – кращий відпочинок школяра».
Педагогічним колективом здійснюється постійна
систематична робота з профілактики дитячого травматизму, перевірки санітарного
стану в класах. Значна увага приділяється питанням щодо пропаганди здорового
способу життя, впровадження в практику школи інтерактивних форм навчання для здобуття
знань і формування життєвих навичок щодо зменшення вразливості до
ВІЛ-інфікування. З цією метою було проведено акцію «Молодь за здоровий спосіб
життя», яка передбачала пропагування здорового способу життя, була спрямована
на негативне ставлення учнів до вживання наркотиків, алкоголю, паління, які
завдають великої шкоди здоров’ю людини. Мета акції - виховувати почуття
відповідальності за свої вчинки, уміння самооцінювати їх, спонукати дітей до
роздумів - вибір залежить від тебе самого.
З учнями
школи перед та після канікул проводився цільовий інструктаж, який фіксувався в
журналах реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності в кожному кабінеті,
майстерні, спортивному майданчику. Класними керівниками проводились тематичні
уроки з безпеки життєдіяльності, профілактичні бесіди щодо запобігання дитячого
травматизму. Кожним вчителем – предметником проводились інструктажі перед
виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності
на уроках трудового навчання, фізкультури, про що робилися відповідні записи в
класних журналах.
Протягом
року проводилися профілактичні бесіди, інша робота щодо зменшення
захворюваності учнів на педикульоз, шкіряні хвороби, ГРВІ медсестрою школи. Здійснений поглиблений
медичний огляд учнів, їх розподілено на групи для проведення уроків фізичної
культури.
З метою
пропаганди здорового способу життя у школі пройшов конкурс інсценівок та
малюнків « Ми вибираємо здоров’я».
Систематична робота
проводиться щодо запобігання дитячого травматизму:
־
проводиться місячник дорожнього руху «Увага!
Діти - на дорозі!»;
־
викладається курс «Основи здоров'я» у 2 - 9-х
класах;
־
проводяться години
спілкування з протипожежної, радіаційної безпеки,
запобігання травматизму від вибухонебезпечних
предметів та випадків утоплення, правил поводження з електроприладами,
поведінки в громадських місцях.
Учні
прослухали лекцію «Користування природним і зрідженим газом у побуті».
Проведено позаплановий інструктаж з питань неухильного виконання вимог
техногенної і пожежної безпеки та надзвичайних ситуацій. Питання щодо
запобігання дитячого травматизму розглядалися на педраді, нарадах при
директорові, нарадах класних керівників, батьківських зборах.
Педагогічні
працівники навчального закладу багато уваги приділяли питанням фізичного
розвитку вихованців. При активній масовій участі дітей проводились спортивні
змагання, турніри, шкільні першості, малі Олімпійські ігри. Як результат -
достатня підготовка та готовність дітей до участі у спортивних змаганнях більш
високого рівня.
В школі
працює 13 гуртків та 2 спортивна секція. З них 6 гуртків і 2 секція
(безплатні), 7 гуртків (платні). Гуртковою роботою охоплено 173 учні (69,90%).
Гуртки відвідують учні 5-11 класів. Керівниками гуртків призначено
вчителів-предметників, соціального педагога. Гуртківці беруть участь у
загальношкільних та позашкільних заходах.
У школі
налагоджено роботу предметних гуртків: «Пошук» (керівник Стрільчук С. І.), «Юний
еколог» (керівник Вавриш С. І.), «Джерельце» (керівник Левчук Г. В.), «Знавці
математики» (керівник Галян В. М.), «Юний конструктор» (керівник Юхимук О. Ф.),
«Програміст» (керівник Цьось Ю. А.), «Юні книголюби» (Хомич О. Я.). Учні
неодноразово ставали переможцями різноманітних районних конкурсів та
фестивалів, беруть активну участь у заходах, концертах, виступах. На гурткових
заняттях учителі розвивають творчі здібності учнів, поєднують теми занять із
життям, власним досвідом. До роботи гуртків задіяні учні різних пільгових
категорій.
Робота з
батьками здійснюється в межах батьківського лекторію, систематично проводяться
батьківські збори, де виступають директор школи, його заступники, шкільний
психолог, соціальний педагог.
Протягом
навчального року активно діяла Президентська республіка. Це сприяло формуванню
у вихованців свідомого, відповідального ставлення до своїх прав та обов'язків,
визначених Конституцією України, Конвенцією ООН «Про права дитини», статутом
навчального закладу та Правилами для учнів. На принципі поєднання педагогічного
керівництва з самостійною діяльністю учнів, працювали сім центрів: «Знання»
«Відпочинок», «Спортсмен», «Книголюб», «Правознавець», «Чистота й порядок»,
«Милосердя». Учнівське самоврядування – це важливий шлях і умова формування в
молодого покоління відповідальності, ініціативи, творчості, залучення до
демократичних перетворень, що відбуваються в суспільстві. Особлива увага
приділяється можливостям забезпечення кожному
учневі престижної позиції, успіху в справах, широких контактів з однолітками. Учнівське самоврядування діє згідно
зі Статутом навчального закладу, на підставі розробленого положення та
власного статуту.
5. Харчування
Важливою складовою збереження здоров’я дітей є збалансоване
харчування.
У школі з 01.09.2019р. було
організовано харчування для учнів
школи, відповідно до наказів відділу
освіти, молоді та спорту Старовижівської РДА, а саме наказe відділу освіти, молоді та спорту
Старовижівської РДА від 02.09.2019р. № 98 «Про організацію харчування школярів
у 2019 році»та наказу відділу від 14.01.2020р. № 2 «Про організацію харчування
школярів у 2020 році»
З 01.09.2019 по 11.03.2020 рокубуло
організовано безкоштовне харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених
батьківського піклування; учнів 1-4 класів із сімей, які отримують допомогу
відповіднодоЗаконуУкраїни «Продержавну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
дітей переселенців; дітей учасниківАТО; дітей, що опинилисявскладних життєвих
обставинахтаперебуваютьнаоблікувслужбіусправахдітей районної державної
адміністрації,дітей з
особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних й інклюзивних
класах.
Всіінші діти харчувались за кошти
батьків.
У березні за батьківські кошти
харчувалося 268 дитини, що становить 91,16%, за кошти місцевого бюджету
(безкоштовно) харчувалось 26 дітей, що становить 8,84 %, від усіх, що харчуються.
Всього протягом 2019-2020 н.р. у шкільній їдальні харчувалося близько 294-рьох
учнів.
У шкільній їдальні наявні усі
необхідні журнали (відповідно до нормативних документів з організації
харчування).
На особливому контролі у
адміністрації перебуває питання виконання
норм харчування. Створена бракеражна комісія. Налагоджено контроль за
дотриманням на харчоблоці санітарних вимог щодо обладнання, прибирання, миття
посуду, видачі готової їжі. Їдальня в належній кількості забезпечена миючими та
дезінфікуючими засобами, проводиться щоденне прибирання з дезінфекцією та
генеральне прибирання відповідно до санітарних правил та вимог, посуд миється
із застосуванням дозволених миючих засобів.
Періодично харчування школярів
перевіряють працівники Державної
санітарно-епідеміологічної служби.
Батьки здійснюють контроль як за
оприбуткуванням, так і за використанням продуктів харчування.
Питання організації харчування
періодично заслуховується на
загальношкільних батьківських зборах,
нарадах при директорові. Батьки учнів добре поінформовані з питань організації харчування, якості їжі
та санітарного стану в їдальні.
У школі оформлено постійнодіючий
інформаційний стенд для батьків та учнів, який містить щоденне меню з переліком
страв, графіки роботи шкільної їдальні,
харчування учнів у шкільній їдальні, чергування учнів та вчителів у їдальні під час прийому їжі
дітьми.
6.
Фінансово-господарська
діяльність з розвитку матеріально-технічної бази у 2019-2020 навчальному році
Найважливішою справою керівника є
створення належних умов, забезпечення світлового, температурного режиму,
санітарного стану, зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази, тому
ці питання знаходяться на особистому контролі.
Основною подією 2019-2020
навчального року було відкриття новобудови школи. 15 січня 2020 року ввійшло в
історію, як день, коли діти сіли за новенькі парти просторих кабінетів.
Створено всі умови для належного навчання та виховання.
У зв’язку з відкриттям нової школи
були внесені зміни в штатний розпис школи. Виведені були посади опалювача, а
введені ставки кочегарів, сторожів, прибиральниць службових приміщень. Приємно,
що були створені нові робочі місця.
З метою здійснення заходів з охорони
здоров'я дітей та працівників закладу освіти, дотримання санітарних і
гігієнічних вимог у закладах освіти; обстеження учнів перед прийомом на
навчання, протягом всього навчального року та під час організації
спортивно-оздоровчих заходів у канікулярний час; здійснення нагляду за якісним
харчуванням та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у шкільній їдальні
слідкує медична сестра.
З 01.09.2019р. для учнів 1-х та 2-х
класів створювалися всі умови для реалізації Конценції «Нова українська школа»,
вчителі створювали всі освітні осередки, відділом освіти, молоді та спорту
Старовижівської РДА були придбані одномісні парти, 2 ноутбуки, 2 кольрових
принтери, 1 інтерактивна дошка, 2 нових вчительських столи, шкафи для боксів,
багато наочності та дидактичного матеріалу. Були всі умови для впровадження
Концепції, окрім площі класу.
З 15.01.2020р. учні Нової
української школи навчалися у дуже гарних, яскравих, облаштованих відповідно до
вимог, навчальних кабінетах. За сприяння батьків були придбані килими для
проведення ранкових зустрічей, індивідуальні подушечки, канцелярію. Здійснено
ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року.
Дякуючи батькам та спонсорам,
придбано новорічні подарунки учням початкової
школи.
Ми брали
активну участь у будівництві нової школи. Неодноразово вносили зміни в
проекто-кошторисну документацію, погоджували ці зміни в різних інстанціях.
Старались зробити все для того, щоб наші діти здобували знання в сучасних,
обладнаних та затишних класних кімнатах.
На 2020 – 2021 навчальний рік
адміністрація школи планує продовжити роботу по підвищенню методичного і
наукового рівня викладання предметів, запровадження новітніх технологій,
зміцненню матеріальної бази школи при тісній співпраці з Любохинівською
сільською радою, сектором освіти, культури, молоді та спорту Старовижівської
РДА.
Основні напрямки роботи та завдання школи
на 2020-2021 навчальний рік.
Педагогічний колектив працює
над проблемою: «Формування самоосвітньої компетентності учнів і вчителів
в умовах реалізації інноваційних педагогічних
технологій навчання і виховання».
Для реалізації проблемного
питання ( ІV етапу) плану системи
роботи над науково-методичною проблемою школи визначені такі напрями завдання діяльності школи:
1.Провідною ідеєю освітнього процесу
у 2020-2021н.р. має стати виховання випускника школи, який успішно та ефективно
буде діяти в сучасному середовищі, робити внесок у підвищення
конкурентоспроможності нашої країни в європейському та світовому просторах.
2.Освітній процес спрямувати на
підвищення рівня знань, умінь та навичок учнів шляхом посилення
індивідуалізації та диференціації освітньої діяльності, свідомого вмотивованого
ставлення до навчання кожного учня, роботу з обдарованими дітьми.
3.Працювати в напрямку забезпечення
наступності між початковою, основною та старшою школою, враховуючи психологічні
особливості та рівень пізнавальної діяльності учнів різних вікових груп,
враховуючи вимоги Державних стандартів початкової і базової та повної загальної
середньої освіти;
4.Сприяти втіленню в практику роботи
педколективу новітніх освітніх технологій.
5. Шкільному методкабінету
продовжити створення банку освітніх технологій, прогресивного педагогічного
досвіду.
6. Підвищити рівень навчання
школярів шляхом залучення їх до відвідування факультативів, спецкурсів,
індивідуальних годин.
7. Особливу
увагу приділяти програмі
«Обдарованість». Чітко визначити технологію виявлення типу обдарованості та
методику роботи з талановитими школярами.
8.Забезпечити умови якісної
підготовки учнів до ЗНО, глибоко аналізувати наслідки річних оцінок та
результати ДПА, ЗНО минулого року.
9.Систематично робити глибокий
аналіз та контроль і корекцію навчально-виховного процесу.
10.Вивчати та впроваджувати
передовий педагогічний досвід, оптимально використовувати ІКТ та матеріально-технічну
базу школи.
11.Здійснювати заходи щодо розвитку
професійної компетентності вчителів, поглиблення їх педагогічних знань з
методики використання та впровадження в н/в процес інноваційних технологій.
12.Забезпечити результативну участь
вчителів у конкурсах професійної майстерності
різного рівня.
13.З метою залучення вчителів до
систематичної самоосвітньої
діяльності проводити заходи, що
вдосконалюють професійну діяльність вчителя.
14.Впровадження сучасних
педагогічних технологій, що сприяють формуванню ключових компетентностей учнів
відповідно до положень Концепції Нової української школи
Немає коментарів:
Дописати коментар